Gyorsan karcsúsítsa a derekát


Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!

gyorsan karcsúsítsa a derekát legjobb testpakolás fogyás

Mutatunk egy olyan gyakorlatot, amely egyszerűen elvégezhető, mégis hatékony a törzsünk erejének növelésében, a tónusos derékvonal kialakításában, farizmaink erősítésében, és még a stabilitásunkat is fejleszthetjük általa.

A ferde hasizmok edzésének számos előnye van. Akik az esztétikai hozadékot keresik, azt emelik ki szívesen, hogy rostlefutásuk és oldalsó elhelyezkedésük révén karcsúsítják a derekat.

Szépen karcsúsítja a derekat ez a 10 perces edzés: hamar mutatkozik majd az eredmény

Funkcionális szempontból törzsünk izomfűzőrendszerében kiemelt helyet foglalnak el, és jelentős szerepük van —  a haránt hasizmok munkájával együttműködve — a medence helyzetének beállításában is. A medencénk pedig kiemelt fontosságú terület a felsőtest és az alsó végtagjaink között az erők átvitele és a terhelés elosztása szempontjából, tehát a ferde hasizom stabilitásunk egyik kulcsfontosságú tényezője.

  1. Элвин схватил Хилвара за плечи и яростно встряхнул, пытаясь вернуть его обратно к реальности.
  2. Веками Человек погружался в суеверное и вместе с тем ученое варварство, искажая историю так, чтобы подавить ощущение бессилия и поражения.

A ferde hasizmok alapvetően törzsünk háromirányú mozgatásában vesznek részt: Gerincünk flexiója, azaz előre hajlítása: legtipikusabban a klasszikus hasprések során is ez történik, tehát a ferde hasizom azoknak is szereplője. Laterálflexió, azaz oldalra hajlítás, törzsünk közelítése a lábakhoz.

Darázsderékra vágysz? Íme a legjobb gyakorlatok

A rotáció, vagyis a gerincünk mint tengely körüli forgó mozgás létrehozása, törzscsavarással. Amikor kifejezetten a ferde hasizom edzéséről esik szó, leggyakrabban a csavarással végzett gyakorlatok kerülnek elő. Azonban a legütősebb képviselői azok a gyakorlatokamelyekben a rotáció és a laterálflexió együtt jelenik meg.

A fitneszcélokon túl számos sportágban is kiemelt jelentősége van a ferde hasizmok megfelelő struktúrájának és működésének: nem csupán a teljesítmény javítása, hanem a gerincvédelem szempontjából is. Gondoljunk csak bármely labdás sportágra: a dobások, ütések kivitelezésében a törzs csavarásának jelentős szerepe van; de az evezős sportok is idetartoznak.

Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp

A mai Dívány-edzésben egy olyan gyakorlatot mutatunk be, amely a három tipikus funcióból egyet húz elő, ez pedig a laterálflexió. Az oldalfekvésben végzett gyakorlatok pikantériája, hogy a gravitációnak a gerincet oldalra hajlító izmoknak kell ellentartaniuk. Ezt azonban igencsak precíziós módon viszik végbe, hiszen ha a gerinc hajlítói túlságosan bekapcsolnak hozzá, akkor előre görnyedünk, ha pedig a feszítők kapcsolnak be erősebben, akkor homorodik, ível a derekunk.

  • Fogyás tégla
  • Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó! - Dívány
  • B12 zsírégető injekciók vélemények
  • Szerző: Ripost Vannak olyan területek egy nő testén, melyek különösen makacsul ragaszkodnak a felszedett felesleghez.
  • Robbantsd le az úszógumid! Zsírgyilkos gyakorlatok a derékháj ellen - Ripost
  • Ha felszökött rád néhány kiló, és az őszi ruhatáradba te is szeretnél egy-két csinosabb darabot, faragj le a derekadból.
  • Darázsderékra vágysz?
  • Hogyan lehet a hasi zsírt természetesen gyorsan elégetni

Nyilvánvalóan egyik túlzás sem kívánatos, tehát ez az alaphelyzet már önmagában izgalmas stabilizációs kihívást jelent. Így végezd a gyakorlatot Oldalfekvésben helyezkedünk el.

Robbantsd le az úszógumid! Zsírgyilkos gyakorlatok a derékháj ellen

Magunk alá billentjük a medencét, bekapcsoljuk a core-t, a farizmokat. A felsőtestünk és az egymásra helyezett két lábunk egy egyenes vonalat alkot, olyan, mintha két üveglap közé lennénk beékelve. Ezt a síkot a teljes gyakorlat során megtartjuk. Karunkat a fejünk alatt helyezzük el.

Léteznek a laterálflexiós gyakorlatoknak olyan variánsai is, amelyekben a fejet megtámasztjuk, illetve emeljük.

Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó!

Ezek a nyaki gerincszakaszunk terhelése szempontjából nem túl biztonságos változatok, érdemes megfontolni, kitennénk-e magunkat egy esetleges húzódásnak, sérülésnek. Másik karunk magunk előtt támaszthat, de ügyeljünk arra, hogy inkább segítő funkciója legyen, ne nehezedjünk rá a testsúlyunkkal, illetve ne dőljünk miatta előre a vállunkkal, mellkasunkkal.

A térdek kinyújtva, a lábfejek pipában vannak. Ezt a síkot végig megtartjuk úgy, hogy törzsünk, mellkasunk, medencénk folyamatosan előre néz. Kilégzésre megemeljük együtt a két lábat, anélkül, hogy a bokák, gyorsan karcsúsítsa a derekát elcsúsznának egymásról. Figyeljük meg, milyen aktív szerepet tudnak vállalni ebben a mozdulatban a hasizmaink!

Belégzésre leengedjük a páros lábat. Ha nehezítenénk a gyakorlatot, ne tegyük le teljesen a lábfejeket, hanem tartsuk meg a talaj felett, és onnan emeljünk újra. A kívánt ismétlésszámot követően ismételjük meg a másik oldalra is. Figyeljünk az alábbiakra: Csak olyan mértékig emeljük a lábakat, hogy a gerincünk helyzete eredeti kiindulási pózban maradjon.

🎧 Csillapítási gyakoriság - Erőteljes valódi frekvencia

Ne feszítsük a derekat, illetve ne toljuk hátra a feneket. Ne kompenzáljunk a nyakunkkalmaradjon semleges helyzetben. Arcunk mindeközben előre néz.

gyorsan karcsúsítsa a derekát nem veszítheti el a comb zsírját

Nem a térdeket hajlítva emelünk, és kerüljük el azt, hogy csak a lábszárak emelgetése, 2 hónapos fogyókúrás történetek történjen a törzs oldalra hajlítása helyett. Ezen típusú hasizomgyakorlatok elképzelhetetlenek a csípő környéki izmok erősítése nélkül.

gyorsan karcsúsítsa a derekát hogyan veszíthetem el a mellzsírt

A két együttesen emelt lábbal erősítjük a kis- és közepes farizmokat is, gyorsan karcsúsítsa a derekát biztosíthatjuk medencénk optimális működését, ezáltal a gerincünk ágyéki szakaszának egészségét.

A dupla láb használatából kifolyólag a belső comb izmai is erőteljesen dolgoznak. Ha gerincproblémával élünk, avagy nem vagyunk biztosak benne, hogy meglévő mozgásszervi problémánkkal végezhetjük-e a gyakorlatot, feltétlenül forduljunk edzőhöz vagy mozgásterapeutához!

gyorsan karcsúsítsa a derekát a lizin segít a fogyásban

Várandósan vagy szülés után pedig érdemes kikérni szakember tanácsát, mielőtt a hasizomgyakorlatokba belevágnánk.