Fogyókúra előtt és után


Rengetegen ígérgetik maguknak, hogy majd holnaptól, majd hétfőtől, majd a következő hónaptól belevágnak az életmódváltásba, kiiktatnak minden hizlaló és káros élelmiszert, elkezdenek mozogni, és megváltoztatják az életüket.

Hogyan tartsa meg az elért eredményt a fogyókúra után? Nem megfelelő módszerek Az emberek nagy többsége gond nélkül le tud fogyni átmenetileg, de mivel szinte mindenki csak a kilóktól való megszabadulásra koncentrál, és nem a test élettani volt ucla pompomlány lefogy átállítására, a súlyvesztés nem lesz tartós, és a fogyókúra után bekövetkezik a jojóeffektus.

Mi a tartós fogyás titka? Fotó: Shutterstock — Ráadásul ha valaki visszahízza a leadott kilókat, legközelebb sokkal nehezebben fog fogyni, mivel az anyagcseréje nem működik már olyan jól, mint a jojó előtt — mondja magasság növekedés fogyás szakértője, Dr. Farkas Kitti. Kampányszerűen, gyorsan lefogynak, majd visszatérnek a korábbi életvitelhez.

ideális te fogyás detroit

Ebből következik később, hogy a súlymegtartás sem megy, kamatostul jön vissza minden leadott kiló. A tartós fogyás titka az, hogy visszaállítjuk a test természetes testsúlyszabályozását, azaz annyit eszünk, amennyire a szervezetünknek szüksége van.

Másnapra garantáltan -1, de akár -1,5 kg-vel könnyebbek leszünk, a hasunk pedig látványosan kisebb lesz. A közérzetünk nagyon jó lesz, ugyanis a rizs-diéta erősen méregtelenít, sőt, úgy tartják, nem csak a lágy részekből, de az ízületekből is eltávolítja az évek során lerakódott salakanyagot. Aki azonban "csak" túlsúlyos, kezdje rizs-diétával derékpántok fogyni fogyózást, hiszen gyors eredményt ad, erős löketet ad az emésztőrendszerünknek a gyorsabb működéshez, méregtelenít és vizet hajt, ráadásul az első nap végére Néhány képeslap fogyás összeszűkül annyira a gyomrunk, hogy másnap értékelni tudjunk egy könnyű, nyári zöldséglevest vagy egy ropogós levelekből és könnyű tengeri halból készült salátát. A Néhány képeslap fogyás kilókból ugyan másnap visszaszedünk fél kilót, ezzel ne törődjünk, az induló súlyveszteségünk így is - 0,5 kg lesz, és ha a rizs diétát csak hetente 1 alkalommal megtartjuk és hét közben nem falunk mértéktelenülakkor ez havi -2 kg fogyást jelent, amellett, hogy közben komolyan méregtelenítünk is.

Amikor a hízás fogyókúra előtt és után léptünk, éppen ezt a természetes egyensúlyi állapotot borítottuk fel. Annak visszaállítása, majd az egyensúly megtartása az, ami tartós megoldást nyújt.

allegro zsírégető

Hol a hiba? Akinél a súlyvesztés nem zsírból, hanem izomból történik, az biztosan vissza fogja hízni a leadott kilókat.

Az is, aki nem hagy elég időt az anyagcsere tartós változására, valamint arra, hogy stabilan életformájává váljon a természetes testsúlyszabályozás. Hibázik, aki koplal, éhezteti magát, és a teljes szénhidrátmentesség sem jó.

fogyás yuma az

Ehelyett egy kellően szigorú, de nem drasztikus diétára van szükség a fogyókúra elején, amivel csökkentjük testünkben az inzulinszintet, és ezzel beindítjuk a fogyást. Fontos tudni, hogy a zsírraktárak felépülése, vagyis az elhízás magas inzulinszint mellett megy végbe, a fogyás pedig az inzulintermelés visszafogása mellett lesz elérhető.

A fogyókúra első napjában szervezetünkben elindul a harc a magas inzulinszint ellen, és ez nem könnyű. Az anyagcsere javul, ugyanazon tápanyagokat jobban fel tudja utána dolgozni, és nem a zsírban raktározza el a testünk. Fontos azonban, hogy a szigorú diétás szakasz legalább két, maximum hat hétig tartson. Hat hét az az időintervallum, ami mellett még nem lassul le az anyagcsere. Visszahízik az is, aki semmiféle testmozgást nem végez, mivel a sport javítja fogyás wa anyagcserét.

Végül pedig hibát követ el az is, aki a fogyókúra után nem vezeti le a diétát egy súlymegtartó szakasszal, ahol megtanulja azokat a mennyiségeket, amelyekkel nem tér vissza eredeti az testsúlyához.

Nem megfelelő módszerek

Mire figyeljünk a fogyókúra után, és persze közben is? Minden tévutat elkerülhetünk, ha kampányszerű diéták helyett szakszerű fogyókúrás programot választunk. Az utóbbi esetben nem fogunk éhezni, de szigorúan kevesebb energiát viszünk be a felhasználtnál. Figyelni kell a kiegyensúlyozott inzulinszintre, a fehérjedús táplálkozásra, és meg kell tanulnunk, fogyókúra előtt és után egy napon belül a testünk működésének megfelelően étkezzünk.

Érezni fogjuk, hogy a mozgás segít. Nem kell élsportolóvá válni, hetente perc aktivitás már javítani fogja a szervezet működését és a közérzetünket is.

2tudja magát a fogyásért

Alapvetően azonban ez is téves felfogás! Gondoljuk csak meg, ha a megszokott életformánk elhízáshoz vezetett, miért kellene ahhoz visszatérni, úgy egy ördögi körbe zárnánk be magunkat. Később pedig nem akarunk majd ismét kibillenni az egyensúlyból, mert így sokkal jobb lesz minden. Egy jó program nem ér véget, hanem jobb életet ad.

Általános javaslatok

A jól működő anyagcserénél egy-egy kilengésnek nem is kellene igazán meglátszania, hiszen fel tudja dolgozni a testünk a többletet. Ha ez egy egyszeri alkalom volt csupán és nem a lejtőn elindulás, akkor tulajdonképpen nem kell mást tenni, mint kompenzálni egy másnapi diétás étkezéssel.

legjobb zsírégető kiegészítő márka

Ha egyszer egyensúlyba hoztuk a testsúlyszabályozásunkat, szabadabban, jobban és hosszabb ideig élhetünk. Az elhízás viszont tényleg rengeteg lemondással jár, megkeseríti az életünket, tönkreteszi az egészségünket, előbb-utóbb meg kell fizetni az árát.

„Babát tervezünk, de előtte fogyni szeretnék... Mit tartsak szem előtt?”

Előbb csak kihízott ruhákkal, elnehezedő mozgással, majd fáradékonysággal, fájó ízületekkel, rossz közérzettel, végül pedig olyan súlyos betegségekkel, mint a cukorbetegség vagy a szív- és érrendszeri betegségek. Tény, hogy a legtöbb ember ma Magyarországon az elhízás következményeibe hal bele… Mi tehát a tartós fogyás titka?

A szervezet természetes testsúlyszabályozásának visszaállítása, majd az egyensúlyi állapot megtartása!

fogyás dr ct

Ennyi a recept.