Zsírvesztés szignifikáns


Étkezés, táplálkozásHírek, tudomány Ha a késő esti evés bezavar a zsírégetésbe, akkor miért vesztenek több zsírt azok, akik este esznek többet, mint akik nem így tesznek? Ha a késő esti szénhidrát evés jobban zsírosít, akkor miért vesztenek több zsírt azok, akik este esznek több szénhidrátot, mint akik a nap során korábban fogyasztják el? Ha az esti evés rossz számunkra, akkor miért mutatja minden kontrollált tanulmány azt, hogy a későbbi evés jobb, mint a korábbi?

Share on twitter Ossza meg az linkedin Az intervallumos böjt, az úgynevezett szakaszos böjt IFolyan étrend-módszer, amely az utóbbi években nagy népszerűségnek örvend.

Az intervallumos böjt sokféle formája létezik, de a Lean Gains [1] valószínűleg a legismertebb.

  • Elixir ultra burn végső zsírégető
  • Posted in Elmélettagged EdzésEPOCmetabolizmuszsírégetés on május 30, Leave a Comment » Ez egy sokkal részletesebb tanulmány az ember kalóriafogyasztásáról, az RMR-ről és a tartós kalóriadeficit eléréséről.
  • zsírégetés | Milko's Weblog
  • Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!
  • Akkor veszít zsírból, amikor pisilsz
  • Fogyás és krónikus fáradtság
  • Böjt-intervallum: a zsírégetés kulcsa? - XXL Táplálkozási Blog
  • Мы всесторонне рассмотрели ситуацию, которая порождена твоим открытием, Олвин, -- начал председатель, -- и пришли к следующему единогласному решению.

A nap hátralévő 16 órájában nem eszik semmit. Az intervallumos böjttel kapcsolatos vélemények általában két táborral megoszlanak. Egyrészt vannak olyan szurkolók, akik esküsznek a böjt előnyeire.

Gyakran megemlítik a kényelmet, a nagy ételeket és a gyorsabb zsírégetést.

Kapcsolódó cikkek

Másrészt vannak olyanok, akik nem hisznek az intervallumos böjtben. Nem lehet jó, ha ilyen hosszú ideig nem kapunk tápanyagokat, igaz? Eddig kevés kutatást végeztek az időszakos böjttel, és természetesen nem azokkal az alanyokkal, akik erőerősítőt végeznek. Ez azonban a közelmúltban megváltozott!

Ez a webhely sütiket használ. Webhelyünk használatával elfogadja, hogy sütiket állítsunk be. További információ Manfred A fogyókúra elengedhetetlen a súlyzós edzés A súlyzós edzés lényegesen nagyobb zsírvesztést eredményez, mint az állóképességi edzés vagy a fizikai inaktivitás. Az egyesült államokbeli William Kraemer [1] által vezetett kutatócsoport a férfiakkal már megmutathatta, amit a nőknél már megmutattak: az erőnléti edzés súlyzós edzés nélkülözhetetlen része minden fogyókúrának, mivel a sovány testtömeg elengedhetetlen az alapanyagcsere arányához felelős, kap.

Ebben a blogban a kutatás tartalmához vezetünk [2], és világossá válik, hogy az intervallumos böjt valóban a zsírégetés kulcsa. Mit vizsgáltak?

maximális fogyás 8 hét súlycsökkenés kockázatának értékelése

A kutatás azért jött létre, mert egyre több bizonyíték van az IF egészségügyi előnyeiről. Ez az oka annak, hogy ez a tanulmány az IF hatására összpontosít egészséges, képzett férfiakon, akik erőmérő edzést végeznek a vizsgálat alatt. Az IFD csoport minden napi kalóriáját kevesebb, mint 8 órás időtartam alattés fogyasztotta, a fennmaradó időszakot nem ették meg.

1. Fontos a pihenés

Az ÉD-csoport napi három étkezést is elfogyasztott, azonban ezek reggelés volt. Gondoskodtunk arról, hogy mind a kalóriabevitel, mind a makroeloszlás fehérjék, szénhidrátok és zsírok egyenlő legyen mindkét csoport között.

A csoportok fehérje bevitele 1. A csoportokat a vizsgálat elején és 8 hét után ismét megvizsgáltuk.

Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?

A test tulajdonságait a zsírmentes tömeg és a zsírtartalom DXA letapogatással történő mérésével teszteltük. A körvonalakat és a bőr redőit szintén megmértük.

zóna fogyás történetek glükomannán fogyás sikertörténetek

Vérvizsgálattal nagy mennyiségű értéket vizsgáltak meg. Ide tartoznak zsírvesztés szignifikáns teljes és a szabad tesztoszteron, az IGF-1 értékek, a vércukorszint, a pajzsmirigyhormon T3 és a koleszterin. Végül az 1RM-et próbapadok és guggolás szempontjából tesztelték.

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Melyek az eredmények? Mind az IFD, mind az ND csoportban nem volt szignifikáns különbség a sovány testtömeg, az izom kerülete és az erőstatisztika között. A legmegdöbbentõbb azonban az volt, hogy az IFD csoportban jelentõsen csökkent a zsírtartalom, míg az ND csoportban nem ez volt a helyzet.

elveszíti kövér has ember hasi zsírvesztés idő telik el

A kalóriabevitelt fenntartottuk fenntartás céljából a vizsgálat során. Ez tehát kezdetben azt jelzi, hogy az IF hatékony módszer a zsírtalanítás számára. A fentiek az adiponektin zsírvesztés szignifikáns, valamint a leptin és a T3 csökkenésével járnak az IFD csoportban.

2. Fogyjon gyorsan, majd lassítson

Az adiponektin hatással lehet a fogyásra. A leptin a jóllakottság érzésével járó hormon.

Miért a vízivás a fogyókúra lényege?

Ennek csökkenése normális a zsírvesztés mellett, mert a teste konzervatívabb energiával rendelkezik, ezért korábban éhségjelet fog küldeni. A T3 az egyik pajzsmirigyhormon, amelynek csökkenése zsírvesztéssel is normális.

A tanulmányból azonban nem derült ki teljesen egyértelműen, hogy a zsírveszteség a böjt és az adiponektin növekedése eredménye, vagy az a tény, hogy az IFD-csoport energiaszükséglete kissé alacsonyabb volt, mint az ND-csoporté.

  • Loni szereti a fogyást
  • Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!
  • Sport- és zsírvesztés - LOGI módszer - LOGI, FLEXI-CARB, FLEXI-DIÄT és LIVER FAST - Ez
  • Zsírégetés mesterfokon I.
  • Napi 3 étkezés a fogyáshoz
  • Hogyan lehet elveszíteni a hónalj körüli zsírt
  • Mítoszok és kutatások nyomában: van-e lokális zsírégetés?
  • Intervallum edzés a zsír ellen Tapasztalataim alapján, ha az embernek van egy jó étrendje és egy megfelelő súlyzós edzésterve heti edzésselakkor minden adott ahhoz, hogy lefogyjon.

Meg kell jegyezni, hogy az IFD csoport átlagosan alacsonyabb testsúlyú is. Ennek eredményeként valószínű, hogy mindkét csoport valóban zsírvesztés szignifikáns fenntartásra, és a zsírveszteségnek más oka volt. A vizsgálat során ennek nem volt negatív hatása a zsírmentes tömegre, a zsírtartalomra, a körvonalakra és az erőstatisztikára. Ezen hormonok fontosságát azonban figyelembe kell venni. Hosszú távon ennek az intervallumos böjt miatt potenciálisan káros hatása lehet.

Együtt valósítasz meg célokat!

Végül a vércukorszint zsírvesztés szignifikáns az inzulin koncentrációja csak az IFD csoportban csökkent, ami összhangban van a túlsúlyos emberek korábbi tanulmányaival.

Ennek oka az adiponektin növekedése lehet, és egészségügyi előnyökkel járhat. Tehát gyorsan kell elkezdenie az intervallumot? Ez a kutatás kimutatta, hogy az intervallumos böjt hatékony stratégiája lehet a zsírtalanításnak, miközben fenntartja az izomtömegét. A mögöttes pontos mechanizmusok még nem teljesen ismertek, ám minden bizonnyal előnyt jelentenek a zsírégetés és az egészség szempontjából. További kutatásokra van szükség a hosszú távú hatások elemzéséhez.

Ennek világossá kell tennie, hogy a hosszabb intervallumú böjtnek nincs-e negatív hatása az izommegtartásra. Hogyan döntheti el, hogy az intervallumos böjttel kell kezdenie? Ha el akarja fogyni, akkor különösen bölcs dolog megnézni, hogy az intervallumos böjt alapelvei hogyan illeszkednek mindennapi életébe.

Étkezési gyakoriság Mivel az összes kalóriát 8 órán belül meg kell szereznie, ez azt jelenti, hogy a szokásosnál ritkábban eszik, ezért napi 3 zsírvesztés szignifikáns zsírvesztés elhagyja iránymutatás.

A víz a zsírvesztés egyik legfontosabb katalizátora.

Meg kell kérdeznie magától, hogy ezek az idők hogyan felelnek meg a napi menetrendnek, és hogy a nagyobb vagy a kisebb ételeket részesíti-e előnyben. Ha olyan intenzív munkája van, amely megköveteli, hogy korán kezdje, majd későn edzen, akkor valószínűleg nem lenne bölcs dolog az összes kalóriát 8 órába tölteni. Azonban egész nap az irodában tölt, és reggel nem igazán éhes? Így a táplálkozásod maximálisan felhasználható az edzésekhez, és azonnal profitál az IF zsírégetéséből.

Just another WordPress.com weblog

Képzés Ez a pont összhangban áll a fenti ponttal: mikor edzel? Munkájuk miatt egyesek csak egy bizonyos időben képesek edzeni, bár ez nem mindig optimális.

Lehet, hogy a teljesítménye is alacsonyabb, ha nem evett edzése előtt. Ilyen esetekben, amikor az ablakon kívül edz, az edzés előtti kiegészítés hasonló Sokkoló!

Van kérdése az intervallumos böjttel kapcsolatban? Biztosan szeretné tudni, hogy megfelel-e Önnek?