Megfelelő alvás segíti a fogyást. Gyógynövényekkel fogyni és aludni is lehet!


Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta.

Újévi fogyókúra? A jó alvás segít sikerre vinni SomnoCenter — Az alvászavar központ Tapasztalt alvásszakértő orvosainkkal és csúcsminőségű alvásvizsgálatainkkal várjuk mindazokat, akik szeretnének újra kipihenten ébredni. Budapesti, pécsi és szegedi alvászavar központjaink valamennyi alvászavarra személyre szabott terápiás megoldást nyújtanak! A megfelelő pihenés hozzájárul a fogyáshoz Hány órát alszunk naponta? Amennyiben a javasolt 8 óra nincs meg, egy lépéssel közelebb jutottunk a hízáshoz.

Kutatások igazolják, hogy azok a nők, akik 5 órát vagy annál kevesebbet alszanak éjszaka, megfelelő alvás segíti a fogyást nyomnak, mint azok, akik 7 órát vagy annál többet. Az egyik legátfogóbb tanulmány ebben a témában 16 éven keresztül figyelte a részt vevő nők alvási szokásait, fogyás menstruációs görcsök megdöbbentő eredményre jutott.

A több mint 70 ezer középkorú nő adatait vizsgáló, 16 éves kutatás, persze, azt is hozzáteszi, hogy azok, akik keveset aludtak, általában magasabb kezdősúllyal is rendelkeztek.

Rendelés: infraterv.hu

Éppen ezért a kutatók különösen odafigyeltek rá, hogy ne csak az alvási, hanem az étkezési és sportolási szokásokat is nyomon kövessék, és meglepő eredményre jutottak. Azok, akik kevesebbet aludtak, átlagosan semmivel nem ettek többet, és nem is sportoltak kevesebbet, mint a sokat alvók, a súlyuk mégis megemelkedett a kutatás során, méghozzá nem kevesebb mint átlagosan 7 kilóval 10 év alatt.

dr jay garcia fogyás

Ez az eredmény a kutatókat is meglepte, hiszen korábbi ismeretek alapján úgy gondolták, az alváshiány miatt megemelkedő éhséghormon és a leeső teltségérzet-hormon szintje okozta nagyobb étvágy a felelős a hízásért. Az adatok elemzése után a tudósok arra jutottak, hogy az alvás hiánya valószínűleg csökkentette a nyugalmi anyagcsere mértékét, így lehet, hogy a keveset alvók meghíztak annak ellenére, hogy azonos vagy kisebb mennyiséget ettek.

hogy veszítek a hasi zsírból

Ezenkívül az alváshiány csökkentheti a nem testmozgáson alapuló termogenezis - vagyis a mocorgás, dobolás stb. A kortizol vagyis a stresszhormon szintje szintén megnő, amikor az ember keveset alszik, ami szintén fokozhatja az étvágyat.

enni egészséges fogyni a költségvetésből